Joséphine

HoneyFunnyBunny

© Joséphine

Powered by LOFTER
  • For Paolo

For Paolo
by Woodpigeon

For Paolo - Woodpigeon

一个人:

《For Paolo》

In the end I have faith
终于我相信
Maybe this was meant to take
也许这就意味着接受
A horoscope which we make
我们造就的星象运势
A sole defense, the one you break
唯一的设防,却被你打破
You better should just fall asleep
你最好就只是沉沉睡去
Try to see please
请努力去看清楚

Shots of cleaves
流转不息、星移斗转
If you come, I will stay
若你前来,我便留下
You better should just fall asleep
你最好就只是沉沉睡去
Try to see please
请努力去看清楚
Shots of cleaves
流转不息、星移斗转
If you want, I will stay
若你愿望,我便留下
Worst part of cold Sunday
在寒冷的周日最糟糕的
Is three car stops a sole away
莫过于三辆车停在一步远处
Too many bags, bike away
太多的口袋,单车走远了
You have me back towards the dream
你让我回向梦境
You better should just fall asleep
你最好就只是沉沉睡去
Try to see please
请努力去看清楚
Shots of cleaves
流转不息、星移斗转
If you come, I will stay
若你前来,我便留下
You better should just fall asleep
你最好就只是沉沉睡去
Try to see please
请努力去看清楚
Shots of cleaves
流转不息、星移斗转
If you want, I will stay
若你愿望,我便留下
You better should just fall asleep
你最好就只是沉沉睡去
Try to see please
请努力去看清楚
Shots of cleaves
流转不息、星移斗转
If you want, I will stay
若你愿望,我便留下
You better should just fall asleep
你最好就只是沉沉睡去
Try to see please
请努力去看清楚
Shots of cleaves
流转不息、星移斗转
If you want, I will stay
若你愿望,我便留下


发表于2017-03-29. 转载于 一个人. 7热度.